Wycieczka do Karpacza klasy II b ⭐

Wycieczka do Karpacza  klasy II b ⭐
Wyruszyliśmy o 6 rano🌄 pełni zapału i chęci do nauki. Na miejscy byliśmy już o godzinie 10. 1️⃣Pierwszym punktem w naszym obszernym planie wycieczki była Świątynia Wang 🛐, zbudowana na przełomie XII i XIII wieku w miejscowości Wang w południowej Norwegii🇳🇴. Została przeniesiona do Karpacza w 1842r. Następnie wyruszyliśmy w naszą pierwszą trasę. Naszym celem była Strzecha Akademicka 🛏️🛏️ położona 1258 m n.p.m. Po drodze zatrzymaliśmy się w schronisku „Samotnia” 🛏️ w Kotle Małego Stawu 🗻🗻 oraz Domku Myśliwskim będącym obecnie ośrodkiem edukacji przyrodniczej. Nasza wspaniała pani przewodnik opowiadała tyle ciekawostek i podała tyle informacji na temat Karkonoszy ⛰️⛰️, że nawet nie zauważyliśmy jak minęły 4 godziny wędrówki⏱️. W tym dniu pogoda nas nie rozpieszczała , deszcz kropił 🌧️ sprawiając, że kamienie pod naszymi stopami były śliskie, więc niespodziewanie powrót wymęczył nas bardziej, niż sama wspinaczka. Ok. godz. 17 przybyliśmy do pensjonatu „Nowa Królowa Karkonoszy” 🏨.
Następnie obiadokolacja🍽️, szybki prysznic 🚿🚿 i wyruszyliśmy na krótki spacer po Karpaczu 🚶‍♂️🚶‍♀️.
2️⃣Drugiego dnia mieliśmy proste zadanie dotrzeć na najwyższy szczyt Karkonoszy 🆙🆒 – Śnieżkę🏔️. Od samego rana towarzyszyło nam słońce☀️☀️. O 9 rano wyruszyliśmy w drogę. Nieustraszeni i chętni przygód pokonywaliśmy drogę w dość szybkim tempie 🏃🏃. Po drodze zatrzymywaliśmy się w kilku miejscach, gdzie mogliśmy strzelić sobie kilka fotek, w tle mając wspaniałe góry i coraz to mniejsze miasto 📸🖼️. Po kilku godzinach przyjemnej, lecz męczącej wędrówki stanęliśmy u podnóża Śnieżki. Po krótkim odpoczynku w „Domu Śląskim”🏠 i ubraniu cieplejszych rzeczy  ruszyliśmy po stromej ścieżce, by po 30 minutach na samym  szczycie góry, wszyscy razem spotkać się z naszym dzisiejszym przeznaczeniem. Zdobyliśmy górę mierzącą 1602 m n.p.m. ✅, popatrzeliśmy na piękny widok 🏔️🏔️, zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie 📸 i wyruszyliśmy w drogę powrotną🔙 , która okazała się pechowa dla kilku osób⚠️. Jedna z nas, dzięki zwichnięciu kostki, miała szansę poznania kilku przystojnych ratowników GOPR-u⛑️🆘, którzy pomogli jej zjechać na sam dół🚑🔽.
Wymęczeni , lecz usatysfakcjonowani 😁😁 wróciliśmy do hotelu , gdzie wieczorem śledziliśmy zmagania naszych siatkarzy🏐🏐🏐.
3️⃣ Trzeci i zarazem ostatni dzień naszej wycieczki zaczęliśmy od podróży do Szklarskiej Poręby 🚌🔜. Po drodze zaliczyliśmy godzinny postój, przeznaczony na podróż nad Wodospad Kamieńczyka💦. Następnie przejechaliśmy do Karkonoskiego Centrum Edukacji 👩‍🏫, gdzie charyzmatyczny wykładowca przekazał nam istotę ochrony przyrody i działań ludzi pracujących w KPN🏞️🌳🍃. Po zajęciach teoretycznych, nastąpiły zajęcia praktyczne w Karkonoskim Banku Genów. Ostatnim celem podróży były Ruiny Zamku Chojnik 🏰🏰 położone na wysokości 627 m n.p.m. W tę wędrówkę wyruszyli tylko najwytrwalsi, najlepsi z najlepszych 🏆, którzy zdobyli zamek ✅, wysłuchali legendy👂 i wspięli się na sam szczyt najwyższej wieży🏰. Droga powrotna 🔚 minęła szybko 🕐 i bezpiecznie🛡️ dzięki naszemu przewoźnikowi 🚌🚍. Lekko poobijani, kontuzjowani 🤕,  odczuwający zmagania 3 dni, lecz zadowoleni  wróciliśmy do swoich domów🏠🏡🏘️. Dziękujemy naszym opiekunom pani Sarze Wolnik 👩‍🏫🌍 oraz panu Jarosławowi Jankowiakowi 👨‍🏫 za organizację wycieczki, cierpliwość oraz włożony wysiłek i zaangażowanie.♥️