Wycieczka edukacyjna klasy przyrodniczo-medycznej

W dniach 26 – 28.09  klasa przyrodniczo – medyczna wraz z Panią Barbarą Rau oraz Panem Jarosławem Jankowiakiem, jak co roku wybrała się do Karpacza. Przez trzy dni intensywnych wędrówek po górach przyswoiliśmy bardzo dużo wiedzy oraz sprawdziliśmy swoją wytrzymałość. W pierwszy dzień odwiedziliśmy Świątynię Wang oraz dotarliśmy do Domku Myśliwskiego, gdzie mieliśmy zajęcia z Panią Anią Walusiak z KPN, a stamtąd nad Mały Staw przy kotle polodowcowym. Następnego dnia czekało na nas największe wyzwanie, czyli wejście na najwyższy szczyt Karkonoszy  – Śnieżkę. Wszyscy zdołali wejść i w świetle słońca podziwiać przepiękne widoki. W ostatni dzień udaliśmy się nad wodospad Szklarki oraz Kamieńczyk, a następnie do Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej, gdzie odbyły się zajęcia, a po ich zakończeniu udaliśmy się do Żywego Banku Genów w Jagniątkowie, gdzie dowiedzieliśmy się o ochronie i pracy nad zachowaniem flory Karkonoskiego Parku Narodowego. Ostatnim punktem wycieczki było wejście na Zamek Chojnik.
Wróciliśmy do domu zdrowi i szczęśliwi z nową wiedzą przyrodniczą.